22 Şub 2006

Kimi Müptezel Anlar Var

- Sokagın öbür ucundan tutmalıydın olum sen dükkanı buraya mına koyım ne karı,ne güneş uğruyor, Altta kaldık canımız çıktı.

- La olum begenmiyorsan siktir git, ben mi çagırdım seni neyse siktiret karşıdaki markete şahane iki hatun girdi,Ulen yıllar var ki ben böylesini görmedim neyse sen bunun şerefine yap bir tane kafamız açılsın ne bu sabahtan beri hep aynı şekilde devam eden muhabbet içerlemeliyiz olum biz buna. Bizi biz yapan en temel vazifemizi unutuyoruz.
- Neymiş lan bizi biz yapan temel vaziyetimiz ?
- Vaziyet değil lan. Vazife hani Atatürk'ün gençliğe hitabesinde sana verdiği vazife
- Hehheh Ulen Atatürk büyük adammış leblebi ile rakı içermiş. Şimdi olsa kesin gelip bizle takılırdı. Niye diye hemen sen sormadan ben açık vereyim alemin kral müptezeli kim ?
- Kanki ne diycem
- He söyle
- Senin ben amına koyım.
- Hiç bir yarram yiyemezsin ama ben senin mına koyım oldumu şimdi al yakda gelsin...

Hiç yorum yok: