12 Mar 2006

Troya Oda Dardanel

- Hacı durum nedir
- Kanka çok karışık. Troya aldım bir tane ucuz çok para değil 3.95
- hacı bir an ne oldu biliyormusun ? Hani 3.95 dedin ya ulan dedim kendi kendime çocukken ve tabii biraz büyüdükten sonra,
o Amerikalı dizilerin içinde bir yerlerde toplam 15.90 efendim diyen kasiyer kızlar aklıma geldi. Heheh sanki sen joe ben samuel amına koyım. Nedir olum geldiğimiz bu yer biz mi hata yaptık en başında düşündüklerimizle yaşamakla yoksa yaşam mı bizi kendi düşündüklerini yaptırmaya zorladı.
- Kanka gözünü seveyim başlama yine, Hatta sakın girme bu tribe sonra günlerce kafamı iskiyonbaşka bir numaran olmuyor . Sana diyom ki ton balığı aldım ekmekte var birde salata yapar yuvarlarız. o arkasından birde ince patlatırız. Bir bakmışın burdayız bir bakmışın hop alemlere akmışız.
.......
- Hacı senin alacagın ton balıgının a.k. nedir bu len hep kılçık sikti beynimi
neyse yap bir tane sana dünyayı değiştirirken ölmüş abilerimden bahsedeceğim. Sonrada bakarsın koparız burdan veer elini şanselize.
- Kanka Şanselize pavyon değilmiydi ? Yapı kredinin karşısında heheh hatta bizi bir gece almışlardı içeri zorla bir ton şey yaptırmışlardı. o mekanı kapatmayacaktın sen olum hata yaptın olsaydı şimdi öle bir stüdyo oh hem takılır hem çalardık .
-Dimii
- Tabiii

Hiç yorum yok: