20 Nis 2006

Bizim Sigaralar Neden ?

- Ondan bizim sigaralar kafa yapmıyor.
- Neden anlamadımki niye ve neden kafa yapmıyor birde sigaranın içmek dışında kafa yapması gibi bir şeyde mi var . Kusura bakma ama sen atıyorsun gibi geliyor bana. sigara bu işte altı üstü kafası olsa ne olur olmasa ne yazar.

- Sende haklısın be koçum uzak alanlar ve uzun düşünce yumakları bıraklaım bunları gökyüzündeki özgür babamızdan söz edelim istermisin ? Ama dur aklıma senin ilgini çekecek başka bir konu geldi.
Hacı şimdi benim ev olabilir mesala bizi kimsenin bulamayacagı underground partiler düzenleyeceğiz. Koko, russian girl herşey olucak bunu net üzerinden kapalı devre bir sistemle millete izleteceğiz sonra davetiye satcaz tutgumuza 50'den 100'den. Ne diyon mantıklı bir fikir gibi geldi bir anda bana.
-Hastayım senin mantık anlayışına seviyorum olum ben bütün bu işleri hatta seni tanrıyı yeşil olan bitki alemini , hayatımı adadığım kadını...

Hiç yorum yok: