26 Oca 2008

BAB- I

Her gün herşeye yeniden başlayacağımı söylüyorum. Her gün ve hergün, sabahları atlattıktan sonra gün benim için iyi başlıyor.Önce Çayırbaşına uğruyorum. En son kime tokat atmıştım hatırlamıyorum. Biraz param var ya idare eder. Dört beş sigaralık yeter akşama kadar.
Dolaşıyorum ve sürekli yeni müptezeller var etrafımda. İçiyoruz ramazandan bahsediyorlar artık alkolü bile rahat içemeyeceklermiş. Sokaklarda olmak kötüymüş. Bilmiyorlar, bunların hiçbiri benim umurumda değil. Ben sadece mevzuumu yaşarım.
Akşamları alkolle beraber biraz daha duygusala bağlıyorum. Yaptıklarımı düşünüyorum yapacaklarımdan daha çok. Bir şeylere küfür etmek bana zevk veriyor. Kime ve neye küfür ettiğimin önemi yok. Asi kalan yerlerimi kaybetmediğimi zannediyorum küfür ederken.
Sonra yine gece oluyor sağımdaki, solumdaki insanlar beni dinlemedikleri göstermeye çalışıyor. Ben onlara yanlarına kayıt cihazı almaları gerektiğini her gün azar azar hayatın anlamını kelimelerle verdiğimi söylüyorum. Anlamıyor müptezeller. Ben çekip gidiyorum.
Telefonun başına geçip seni arıyorum. Sen her zamanki gibi kızgınsın ama bu seferde seni kandıracağımı düşünüyorum.
Değiştim ben ve bu gün iyi bir şeyler yaptım. Ne mi yaptım yine bir sürü hayal kurdum. Geldiğinde her şeyin ne kadar değişeceğini düşündüm. Biraz daha kaptırdım kendimi yaşamım dediğim şeye.
Farkına varmam ise bu sıralara rastgeliyor. Yoksun sen yalnızım. Gelmeyeceksin biliyorum artık bana inanmıyorsun. Kandıramıyorum seni
Neyse boş ver yarın her şey daha güzel olucak ...
Not: 15 10 2004'de yazmıştım. Bunları.

Hiç yorum yok: