6 Ara 2006

Sert Çekme

- Artık karakterle ilgili film yapmıyorlar hoca.
- Tabii sen anlarsın ya karakterden, filmden, romandan hafız?
- Öyle deme be kanka bizimde iyi kötü bir geçmişimiz var. Yağmasakta gürledik vakti zamanında. Bakma şimdilerde ehl-i keyf erbabı olduk. Veremiyoruz kendimizi sanata, bilime yalan oluyoz.

- Hocam en son nerde gürledin. ben hiç hatırlamıyorum.
- Kafana göre be kanka. Bende biliyorum belki bildiklerimin incir çekirdeğini dolduramayacağını, ama ne olurdu kardeşine yol versen inceden kendini hiç olmadığı bir adam gibi hissetse yada olmayı düşlediği bir adam . Yok ama a.ına ko.im. Hemen aşağılayın. Hacı bizde ihtisasımızı sanat bilim üzerine yapabilirdik. Ama olmadı yoğunlukta hayatın yanlışı, çogunlukta benim müptezelliğm bu güne geldik. Hala bazen düşündüğümde olabilirdim diyorum. Hani diğerlerinin başarılı bulduğu düşüncesine saygı gösterilen eleman, olmadı. Bu günlerde aynaya bakıyorum, tek gözümü kapayınca aynı yar.agıma benziyorum. Sen bunu biliyormusun?
- Hacı böyle yapma şurda iyi kötü bir sigara içip neşe yapıyoz kendimize sen tutup bizi bad tripe sokuyon yakışmıyor sana.
-
Tabii. Hep bunun gibi sonladı kısa hikayelerimiz, çektiğimiz ince sinema eserlerimiz....



Hiç yorum yok: