20 Tem 2006

Ver Edip Nerden Bileceksin

Mutsuzluğum alıp başını gidiyor kanka, bütün bu içtiklerimiz mi suçlu sadece? Ne oluyor amınakoyım. Ya be anlamıyorum artık. Gün oluyor, güneş doğuyor.
Ben işe başlıyorum artık hırsla çalışmıyorum sadece çalışmak için çalışıyorum. Sırf etraftakiler yada ben akşam olmuş çocuk evine gidiyor dinleniyor hesabı, görünebilelim diye.. Yaşamaktan yorgunum diyom bazen kimse anlamıyor. Etraftakilere bagırıyorum eger dişlerimi gösterebilecegim biri ise, yoksa zaten tırsıyorum, hiç bulaşmadan çekiliyorum evime ve evim dediğim yerin içinde, birtek başıma zaman zaman kalabildiğim odama.Yanlız bir başıma evde saldırabilecek her türlü içkiye saldırıyorum Bütün bu içtiklerimizi düşünüyorum kanka. Hepsini her bir beyin hücremle deniyorum. Uyuşuyorum kimi zaman ; bir cigara sarıyom sonra bir cigara daha biraz bob amca konuk oluyor benim hayatım adlı tv show'una. Ve kanka yemin ederim azıcık bir şey içtim.
- Lan de get bir ton içmisin yamulmuşun amına koyım. ama bu sefer bastım telefonun kaydet dalgasına yeri gelince kral taşağımı yapacagım. Seni hani olmuyor olum bana bir şey yalanını da bertaraf edeceğiz.



Hiç yorum yok: