15 Ara 2006

Editlemek İstiyorum Uzun Aralıklarla Yaşadıklarımızı

-Bir bitişin mi ? Bir başlangıcın mı ? Ortasında bir yerde heralde. Kanka sana uzun zamandır sormak istiyorum. Neden bu kadar çok ahlaksız insan var?
Kimse neden niye bunlara dur demiyor? Genç insanlara uyuşturucu satıyorlar. Esrar adına milleti eroinman yapıyorlar. Kimse alooğ ne yapıyorsunuz bakayım orada demiyor.

- Hacı bak ne diycem sen iyicene çostun. Anlatıyorsun ona bişey demiyorum ama ne anlatıyorsun. Bir saattir konuştukların hakkında bir fikrin var mı?

-
Var tabi demek istiyorum ki esrar neden oluyor, çoluğun çocuğun hapçı olmasına bu yavşak torbacıların elinde. Gidiyor adam sigara alıcak. Hap vereyim mi diye soruyor pezevenk. Ulen şerefsiz hap istesem hap istiyorum derim sana mı kalmış benim ne içeceğime karar vermek.

- Heheh hacı bazen böyle yalandan sinirleniyorsun ya ortada fol yok yumurta yok hiç olmayan rakipler yaratıyorsun kafanda.Boşver ya sanamı kalmış kimin ne yaptığı bak sen dalgana. Yarın işe nasıl gitcen onu düşün .

Hiç yorum yok: