24 Tem 2008

Uyanık Kal

- İçimde biriken, bir ton acı, keder, hırs, kan dökme isteği var. İnsanları suçlayamıyorum. Eskiden şahaneydi. Yanlış birşey mi var? Tak yükle birinin sırtına dert etme sıkıntı çekme.
Ama olmuyor kandıramıyorsun kendini. Hatalarını görüyorsun üstüne hala daha yapmaya devam ediyorsun.
Hayatta sevdiğim ne kaldı diye düşünüp hemen buluyorum. Bir kadını seviyorum. Her geçen yılda ona tapmak için düzinelerce sonuç çıkıyor karşıma. Sevgim zaman içinde katlanarak artıyor. Tabii sevdiğim kadını sene de en fazla 15 gün görebiliyorum. Geri kalan 350 gün özlemek ile geçiyor. Kalbimi kanırtıyor.
Esrar içmeyi çok seviyorum. Kafamda yarattığı sakinlik duygusunu, herşey çözülür hacı, dert etme modunu. Ne oluyor? Ben ve benim sıfatımdaki insanlar digerlerini zengin ederken, diğerleri dediğim; torbacı, yetiştirici, terörist ve daha bir çok şerefsiz evladı. Adalet terazisinde bir tek sen içici olarak cezanı ödüyorsun. Digerleri hep kazanır. Esrar içmemelisin yada en az 6 ay cezavine girmelisin.
Para kazanmayı seviyorum. Tamam hacı. Para harcamayı demeliyim. Hafta içi bir sabah erken kalkıp telefon cihazı ile taksi çagırıp. Yeniköy'de Boğaz'a tepeden bakan saglam bi kahvaltı şekli. Arkasından seni 5 yüzlük edecek kadar bilumum atraksiyon. Eve geldiğinde Yastığa başını koyduğunda ne gam ne sıkıntı. Yumuşacık uyuyorsun mışıl mışıl hesabı. Haftada bir gün ancak erken kalkabilirken, erken kalktığın günde işe güce koşturacağına o günde taksi çagırmak daha rahat geliyor. Bakıyorsun bankacı kardeşlerine, beş basamaklı rakamlarda borcun olmuş. Dükkana nadir gittiğin için işler azalmış müşteriyi yalan etmişin. 3 yıldır batmama mücadelesi. Akranların çoktan evlenmiş okullarını bitirmiş hayat kurmuş, burda hala şu işleri bir düzelt. Parayı bul muhabbetleri bir ton sıkıntı.
Düşünüp sevdiğimi bulduğum. Sevdiklerime lanet okuyorum.
Böyle olmamalıydı be hacı!

- Sen eskiden iyiydin be evlat. Ne bileyim muhabbetin çekiliyordu. Şimdi 31 olsan çekilmezsin. Uyandırayım. Hep ağlıyorsun. Top gibi bişey oldu sen he hacı.

- Bas gaza. Burdan dümdüz devam.

Hiç yorum yok: