23 Eyl 2008

Durmak Yok Yola Devam

- Enerji mi kaybettim be hacı.
- Yanii, bu şimdi yeni bir ağlayış şeklimi oluyor? Enerjimi kaybettim hacı.
Şimdi Teknik ilerledi. Pil teknolojisi olsun, gıda pazarı olsun. Bilimin son nimetlerinden fena halde yararlanıyorlar.

Enerji mi lazım git. İllaki süper avrupa-amerikan marketlerde sana uygun enerji paketleri vardır. Sonra prozac var. zanax var. Enerjiye, sevgiye, heyecana, şıçmaya ihtiyacın olduğunu unutturuyor. Sen bunlardan birini seç. Beni es geç.
Sigara içiyorum. "And Justice For All" eşliğinde kendimi yeniden kimliklendirme çabası içine giriyorum. Zorluyorum bünyeyi. Bunu yapma.
Kafamızı kırarken ağlama. Başka vakit ağla hatta beraber ağlayalım. Oka ?

- Tamam. Oka. .mınakodumun çocuğu. Otuzuna ramak kalmış, geçmişinde kaybetmiş, geleceğini kazanması; bir ton faktöre, risk unsura bağlı, bir insan evladıyım. Sen de benim bu hayatta arkadaşım kardeşim diyebildiğim tek insansı canlısın.Ve ben ağlamak istiyorum.
Ağlayacagım.
- Hacı kurallar böyle değil. Üzgünüm. Ben koymadım. Hatta üzgün bile değilim. Umarsamazım. Bütün kızgınlığım adam gibi sigara bulamamak. Ulen biz ki 10 yıllara yaklaşmışız içicilikte. Adam gibisini daha bulup içemedik. Şimdi anlatmak istediğimi anlamıyorsun. Bir duman çak derin nefes al. Bırak kendini boşluğa gözlerin kapalı. Ne hissettin. Birazcık karıncalanma varsa tamam kanka sen almışsın inceyi, konuşmak hakkın diyeceğim, yok ise en ufak bir haz kusura bakma kuralları ben koymadım. Şimdi ağlayamazsın.
-Haklısın. Bok bu hacı....




Hiç yorum yok: