19 Oca 2009

Ot uz Oldu.

- Vaziyetin ne şekil? Anlam veremedim. Ne oluyor koçum sana. İki paralık zevkim var. Onu bok ediyon. Darlanıyorum, ufak ufak sana.
- Ya bırak beni hacı ya. İyi değilim. Sanıyorum uzun müddet daha kendimi iyi hissedemeyeceğim. Boş bırak beni. Takıl kafana göre.

- Ya siktir git. Olum ben bunu yanlız da içebilirim. Ben senin muhabbetini dinlemek için burdayım. Olmadı geçerim içeri takılırım. Neyse hacı ne halin varsa takıl benim kafamı iskme.
- Bak bunu sen istedin. Anlatayım mı ? Anlatıcam ama dur demek yok. Yeter başka muhabbete çevir de yok. Beynimi kemiren düşünceler var. Aslında düşünce değil haller. Gücüme gidiyor. Bunca zaman ne için koşturdum ki? Bu vakit hala yaşıyorsam. Ki yaşıyorum. Şerefsizin önde gideniyim. Hatun işi beni bozdu hacı. Ama bu gün değil yıllar önce bozdu. Hala tamir edemedim. Ne sikim tamirciyim. Arıza var. Hemde büyük. Görmezden gelerek yaşamaya çalışıyorum. Son bir haftadır. Beni istemeyeni hiç istemem modu. Yalan. Yalan. Beni istemeyeni istiyorum. Her telefon açışımda. Ki genelde cevap verme gereği duyumuyor. Cevap versede o kadar boş davranıyor ki. Kan dökmek istiyorum. Birileri ödemeli bunun bedelini. Yeter, hep ben veremem hesabı. Başkası ödesin. Biliyorum ibneleştin diyeceksin. Yok be hacı benden ibne bile olmaz. İbnelik göt ister. bizde oda yok.
- Al o zaman bunu sık kafana
-Diyorum ya göt yok. Midem bulanıyor.Kusmak istiyorum. Sen dahil kimse beni dinlemek istemiyor. Dinlemeyin.
Şu balkon hadisesini hatırlıyormusun? "Sen mi büyük ben mi büyük?" Bu sabah 8. ve en içten bagırtımı kopardım. Cevap geldi . Sanıyorum karşı siteden biri çağrıma cevap verdi. ben ben ben diye. O orospu çocuğu dalga geçmek uğruna beni acayip yaraladı. Umudumu aldı. İbnenin evladı. Sanki ben bilmiyormuyum? Bu kenti yenemeyeceğimi,
sanane be orospunun dölü. 31 çekiyorum. Kendimi tatmin ediyorum.
Gidelim o ibnenin evladını bulup bütün bunların hesabı soralım.
-oka kanka gidelim kıralım yavşagı. Bana uyar. Hah şöyle be hacı. Bunu arıyorum ben. Kalk gidelim abiyi özledim ben. Ne biçim değiştin, yıllar içinde. Ne oldu sana önceden her sikim hıyar diyene elinde bir avuç tuz koşardın. Şimdi Sabahtan beri benimki hıyar diyorum. Tuz bulmak aklına gelmiyor. Bırakalım bunları. Günümüzü yaşayalım. Carpe Diem bebek hesabı. Çık balkona, adres tespitini yap.Çalalım kapısını sen ne ayaksın? Diyip lavuğa lölö dedirtmeden, kıralım yavşagı. Kanka yeter ki sen böyle ol bir şey yapalım, diyiver. Ben her türlü yola çıkarım seninle...

Hiç yorum yok: