5 Oca 2009

Time(Pink Floyd şarkısındaki)

- Beni biliyorsun. Ben önüme ne konursa yerim yıllardır böyle bu. Neyse bir gün bizim peder Tokat'a gitti. Dediğim olay beş sene filan önceydi.
Geldiğinde 15 tane güvercin ile birlikte hayda dedim yine başımıza bir ton iş açtı. Kömürlüğü kümese çevirdik 6-7 ay sonra yumurtalardan yavruda almaya başladı. Beni de sardı tabii bu iş ben ilgileniyorum kuşlarla. Tabi yeni yavruları peder satmaya başladı. Öyle böyle değil güzel para kazanıyoruz. Çiftini 250- 300'den veriyoruz. Ben boş vakitlerimde ya kuşcu kahvesindeyim yada pazarda. neyse benim dışardan aldığım kuşlarla pederin tokat tan getirdiği hayvanları birbirine vurduk. Kendi kanımızı elde ettik. Tekini 1,5 milyar gibi paralara veriyoruz. Ben orada kuş parasından altıma hemen bir araba çektim. İşler iyi, para akıyor. Ufak ufak kıllanmaya başladım ulen kuş hırsızları meşhur. Bana da bir numara çevirip kaldırmasınlar kümesi derken. Araştırmaya başladım. İyi bir köpek koyalım bahçeye Yazında peder yazlıga gidiyor. Ev yanlız kalıyor. Peder kuşların yarısından çogunu giderken götürdü ama altında yumurtası olan yavru bakan 20 kuş kaldı kümeste. Bir tane dişi, egitimli rotweiller cinsi it aldım bahçeye. Ben yokken kuş hayvanlarına baksın diye. Hayvan iyi gireni kapıyor. dur diyincede hareket etmiyor.
- E hacıı. Biraz uzun oldu tabi sen kovalamıyorsun. Fark edemedin . Neyse lafını bölmeyeyim anlat sen.
- Akşam eve geldim kuşların ışıgını kapatıp yemini suyunu altını temizleyeyim diye. ulan bir baktım bizim it olduğu gibi yerde yatıyor. Kümeste 3 tane yumurta kalmış . Kuşlar yalan olmuş.
- Nasıl yerde yatıyor köpege ne yapmışlar?
- Şerefsizler köpegin kafasına kapı atmışlar. Hayvanda felç olmuş. Veteriner filan götürdüm ama en iyisi uyutmak dediler. Bizde uyuttuk.
Aradan 2 ay geçti peder eve gelicek kuşlarıda getircek. Ben araştırmaya başladım. Nasıl bir köpek alsam Hem güçlü hem itatkar. Kime sorduysam Dogo Argentino dediler. Çocuklara karşı şefkatli, domuzu tek başına yere devirip öldüren bir mahluk. Çok para verdim euro karşılığı paralar.
Tabi herşey iyi gitmedi dogo hayvanı 50 m2'lik bahçede bakılabilinecek bir hayvan değil. Hayvanoğlu hayvan Kümesin kapısını yedi. Demir kapı yaptırdım. Bahçedeki 5 senelik şeftali agacını yere devirdi. Dolaştırmaya ne zaman çıksam. İnsanlar ile kavga eder oldum. Sanki Aslan besliyoruz. Yasakmış Anlatamıyorsun bu hayvan pitbul- yada türevleri gibi değil yetiştirilmesinde yada ülkeye sokmakta herhangibi bir problem yok. Korkutucu hayvan tabi görüntü itibarı ile. Neyse baktım hayvana da yazık o istiyor genişliklerde hoplayıp zıplamak domuz kovalamak. Kilyos'da çiftliği olan bir vatandaşa yavrulardan almak koşulu ile hibe ettim ben bunu. Ertesi gün komple kümesi kaldırdılar hacı.
- Haass. Deme hacı ya. Niye bizim haberimiz yok bunlardan. Kim çalmış olabilir gidelim bulalım. İndirelim ibnleri.
-Olum. Ne oldu size ben anlamadım ki ben evinize gelirsem ancak görüşüyoruz. Ki zaten ne zaman gelsem, Dumandan içeri adım atılamıyor. Tanıyamıyorum hakket seni ve digerini.
- Yapma be hacıı. işler karışık sende biliyorsun. Toparlayamadık kendimizi. Kaldık böyle.
-Ya bırak bu işleri 10 yıldır toparlayamadın kendini. Neyse ben sana bunları anlatmak için gelmedim. Hacı kısmetse Temmuz'da evleniyorum.
-!!! Evlenme be hacı. Sen evlenirsen ben biraz daha büyümüş olurum.
-De get lan ver bir duman bende alıcam. Evlilik stresi sardı...

Hiç yorum yok: