20 Haz 2009

High Hope's

Benim hala umudum var. Bunca şeyden sonra hala umudum var. Göreceksin bak güneş bu günlerde farkına varamadığın ihtişamı ile yine sana, yeniden senin için doğacak....

Bunlar eski repliklerimdi benim. İşte hayat öyle bir a.ınakoduğum ki; Yıllar, yıllar seni en çok zedeleyen onlar oluyor. Umut mu şerefsizin teki ... İhtiyacın olduğunda hiç olmaz. Yada günlerce aylarca seneler içinde bir umuda tutunarak yaşarsın. Yaşlanırsın. Gün olur ki;
En sevdiğin sana verdiği umudu alır bir diğerine verir. Sana ait olan, senin umudun, herşeye rağmen bu günde devam etmeliyim dediğin şey başka bir herifin hayata katlanmasına yardımcı olmuştur.
İşte tam burada. Biriktirdiğin bunca ibnelikle, aldatılmış hissinle başbaşa, kodumun hayatında, kimseye güvenemeden ben ne olucam diye durup durup düşünürsün. Kullandığın onlarca bok unutturmaz. Uyuşturamaz olur. İçinden bir ses "götün yiyorsa sık kafana" der. Götün yemez. Yediremezsin.
Umuda bel bağlama hacı. Her vakit götüne güven...

Hiç yorum yok: