28 Ara 2009

Geliyoruz Geliyoruz Az Kaldı

-....
Pencere silen Kadınların
Uzaklarda bir yeri aynatmasından belli;

Giysilerden, bayraklardan, cenaze törenlerinden
Ayakları dolaşan sandalyelerden;

Ağzı ağzına dolu telefonlardan
Gözleri bozuk paralardan

Saplantılı duvar saatlerinden
İçkilerin giderek küçülmesinden



İçilen sigaraların incelmesinden,
Satılan fişeklerin iyicene gebermesinden.

Belli, iyi şeyler olmayacak.

- Hacı bir aralar gaypa uğradığını düşündüğüm. Yaratıcı sen yine çıkmış lan. İyi uydurmuşun, bu kafayla bile içindekileri anladığıma göre

- Heheh yok be evlat. Ben yazmadım. Cemal Süreyya yazmış. Vaktin 88 senesini gösterdiği yerde. Sondan iki satır ekledim bizim halimize uygun o kadar.
Ama belli hacı. İyi şeyler olmayacak. Yine kış. Tekrar ankasiyete bozukluğu.

-Öyle be kamil. Ne yapalım. Zaten hep bu şekildeydi. Gençlik olunca serde, kırarım lan ben bu döngüyü diyorsun içinden. Mecbur kaşarlanıyorsun ufak ufak zaman içinde, Sonrası malum ben kim yırtmak kim modu.

- O zaman köprü daha akılcı seçenek. Merminin tanesi 2,5 lira bekçi ibnesi bize 5 ten çakıyor. Malum ruhsat yok. Köprü iyidir. bin bir taksiye akşam saatleri. Taksici sevinsin Sabiha Gökçen gitcez deyiver. Trafik zaten patates. Köprünün üstündeyken sal kendini. Hem sen boğaz çocuğu değilmisin? Sana yakışan odur.

- heheheh atla atlamayanın .mınakoyım.

Hiç yorum yok: