13 Oca 2010

Deviniyoruz, İnceden Devriliyoruz.

Kanka vahşeti hissediyorum. Her gün kanayan yerlerime bastırmak için bir şey arıyorum. Bu sen oluyorsun. Bazen, esrar oluyor. Bazen kusmak istediğim tekila bira karışımı bok.
Kullandığım haplar hepsi fasarya.
Gözümü kapatıyorum. Gözümü kapattığım vakit görmek isteyeceğim tek yüz karşımda duruyor. Gülümsüyor, yanıma yaklaştıkça gülümseyen yanaklarının yanından yaşlar aktığını farkediyorum. Karşımda ama bana sarılmıyor. Elini kabimin üstüne yaklaştırıyor. Bir şeyler söylemiyor. Benim kulaklarımda kesik kesik çalan melodi. tekrarlamaya çalışıyorum. Olmuyor. kaçırıyorum. Ve ne oluyorsa ben melodiyi mırıldanmaktan vazgeçince oluyor. Elini gögüs kafesimden içeri sokuyor. Kalbimi bağlı olduğu damarlardan sökerek avucunun içine alıyor. İnanılmaz bir acı hissediyorum. bütün bu acıya tepki vermek istiyorum. Her zaman yaptığımın gibi birilerinin bir şeyin canını yakmalıyım. Hareket edemiyorum. kalbimi tutuyor diger eliyle parçalıyor. Bana bakıyor gülümsemiyor artık. Gözlerinde bana en kızgın olduğu anlarda görmediğim kin var. Gidiyor. Ben öldüğümü düşündüğüm yerde acı içinde kıvranıyorum. Niye diyorum. Niye bitmedi peki bu mına koduğumunun acısı. Canım yanıyor. Acı olağan hale geliyor. Tabii ben acıdan diyorum her daim olduğu gibi hiç bir şey yapmıyorum. Soran olursa, acı çekiyorum diyorum. Hiç birşey yapmıyorum. Düşündüğüm anlarda bazen ben cylon olmalıyım. Diyorum. Ölmediğime göre. Biraz daha düşününce diriliş gemisi nerde diyorum. her durumda yeni bir bedenle diriliş gemisinde uyanmam gerekiyordu. Yok yok olamaz. Ben insanım. O zaman kayıp cylon modeli kim? Benim hatun olmasın. Gögüs kafesimi parçalayak kadar kuvvetli olduğuna göre kesin cylon olan o. Ne farkeder ki. Ben ölmüyorum. Hala acı çekiyorum. Değişmez etiketimle. Devam ediyorum. Gözümü Açıyorum.
İyi be hacı burdasın.
- Çok kalmam hacı yine siktin bayılttın bizi. Kış geldi ya ondan diyorum. Ama bu sende rutine bağladı. Ko amına hacı benden bir şey bekleme ben senden beklemiyorum. Ko amına bak dalgana. Arada Saylon mu? Yoksa başka bi şey mi ? Ona ayıkamıyorum. Hayır dediğin gibi saylonsa nerde gemi? Gemisiz saylon olmaz. Benim bilmediğim varsa o tip bir saylon. ayrıca onun ben amınakoyım. gemisiz saylonmu olur ? Uzak bir galaksiden bizim bilmediğimiz bir yaşam formuda olabilir. Belki zaman yolcusudur. Tabii yaa. Buldum hacı. Garanti zaman gezgini. Ondan zaten ölmüyorsun. Araya sıkıştırmış seni kanırtıyor. . Saniyede 300.000 km hıza bağlamış. boşlukta kerkiniyor sana bitmez hacı. Aşıyı başmış. Ölmüyon boşluktasın.
- İçimden geldi hacı Senin ben amınakoyım yaa ...

Hiç yorum yok: