17 Şub 2010

Rutin Hayat

- Memleket iki parçalı olmuş. Yeni güç ve hakim güç. Olan bize oluyor hacı. Allah belasını versin. Yumurtaya can veren yüce rabbimden dilerim. Kızı orospu, oğlu ibne olsun. Hangi mınakoduduğum bunu yapıyorsa ya. Darlandım hacı.
Ne diye geliyorlar kapıma anlamadım ki.

İyi kötü akıyorduk. Esip gürlümesekte, ufaktan bir yel oluyorduk. Takılıyorduk, hep aynı yerde. ama alıştıydık da. İyi idi yani. Şimdi bunlar beni gelip sordu ya. Yarın kelepçe ile gelir alırlar. Bir yerde kesişir yollarımız illa ki. O zaman ne olucak? Bana göre haksız bir cezayı yatacağım. Sırf esrar içti. Üstüne çiş vermeyi reddetti diye. Ceza yatıcam. Hadi oralarından çok oldu vazgeçeli bunuda sineye çekerim. İşler ne olucak ya hacı? Ben iyi kötü koşturuyom. Yalandan da olsa. Buluyoruz üç beş. Ödüyoz krediyi. Valide ye haciz gelir. Kızgın bakma. Hani vatan dediğimiz bu yerde benimle aynı memleketi paylaşan hiç bir bankacı kardeşim vermedi bana bir lira. Biz de tuttuk kadını attık ateşe. Adam değilim be hacı eğer bu hale düşüyorsan. Çalmamışın, hep doğru olanı yapmışın. ne yazar adam değilsin işte. Bunu değiştirmiyor. mınakoyım.

-Yoga öğrenicem. Senin yüzünden ya. Benim biraz sakin kalmaya ihtiyacım var. Amca bey bir bırak beni.

-Ya alıcaksa yine alsınlar. Temmuz'a kadar beklesinler. Bitireyim borcu alsınlar götürsünler. Benimde sakinliğe ihtiyacım var. Altı ay yedi ay artık ne kadarsa sikimde değil bağlasınlar beni. Hem kafa açılır milyonlarca yeni beyin hücresi üretirim. hehehe hacı on ay sonra dışarı çıkarım. Yaparsın kardeşine bir sigara, eşşek değilsin. Ne biçim bir kafası olur. Hacı bunu ben ilk içtim. 8 Saat hayatımın en yaratıcı zamanıydı. Şimdi elimde ne varsa hep o sekiz saatten biriktirdiklerim hatırladıklarım.

- İyi işte dert etme. Git neymiş bir öğren demiyorum dikkat. Ama yakalanırsan kaçma evlat. İş olacağına varır. Siyasal denklemlere de hiç girme hacı. Senin partiye kimse oy vermez, uyandırayım. Alayı sana karşı. Türk'ü kürdü, imamı papazı, solcusu sağcısı alayı be evlat. Ayar sana diyom. Keşsin lan sen, bu memleketin çoğunun gözünde, uyuşturucu kullanıyon hesabında bakıyor bu cahil ibneler sana gık deme kimseye. Ne olucaksa olur. Yatarsın çıkarsın. Çıkınca da ödersin borcunu faiziyle. 6-7 ayda kimse haciz yollamaz. Bekler şerefsizler. Faiz hele bir kol kıvamına gelsin ki, avukatı, bankacısı, damga pulcusu ve bunlarla birlik, hırsızların alayı. Yollarını kalın kalın bulsun. Rahat ol. Çıkınca eşşek gibi çalışıp. Ödersin borcunu.

Kimse barıştan söz etmiyor amına koyım. Piyasa bitti. Adam gibi şarkı yok. Eskiden iyiydi bir ton yeni şey buluyordun. Bulamadım evlat. Bir Rashit, Bir Bulutsuzluk Özlemi hesabı yeni bir şey.

-Rashit iyidir iyi. Hergün birbirinin aynı tekrar eder. Yaşam böyle geçer. Ömür bir gün biter. Hergün aynı şeyler. Can sıkıcı işler.Uydurma bu düşler. Birbirini izler. Beni kandır ama kendini kandırma....

-Vay yavşagım ezberden çözüyon şarkıyı punk erkeği saçları da diken yapıyordun sen kesin gençken. Budur işte evlat. Değil mi? Kaldı mı şimdi. Hep eski şarkı dinliyorum sıkıldım dinleyecek yeni bir şey yok. Rashit can evlat. Hastasıyım Telaşa Mahal Yok cd'sinin bende hala duruyor lan. o cd 99 yada 2000 o vakitler almıştık.

-Esasında güzel olan yok birşey. Monoton tekrar. Rutindir herşey. Ama sen mutlusun. Ama huzurlusun. Bırak bunları. Sen yalancı bir puştsun. Beni kandır ama kendini kandırma. beni kandır ama kendini kandırma....

Hiç yorum yok: