19 Haz 2010

Yol Verdin ya Hani Gitmezsem Kalmaz Saygım Ne Sana Ne Kendime

- Bu nedir ya ? Anlam veremiyorum mınakoyım. Bunca zaman it gibi hep güzel olucak umuduyla süründük kıçımızı sürttük. Kuyruk salladık. Sonuç mu ? Aha götüne girsin. Cigara bok, hava leş gibi sıcak. Para yok.
Gelecek için en ufak bir ümit yok. Üstüne karşımda senin gibi bir kaybetmiş bulunuyor. Aslında varmısın onu bile bilmiyorum. Sadece içimi karartıyorsun. Önümü kapatıyormuşsun gibi geliyor. Senin ben amıkoyayım ya. Bıktım diyorum evlat. Sıkıldım. Yeter. Ya yol al git, gidemiyorsan bir köşede öl bir şey yap bu şekilde devam etme.

- Anlıyorum hacı. Her bir ayrıntıyı doğru olarak yorumluyorum. Dediğin gibi sonu işte böyle olucak. Yıllarca boş bir ümide tutunmuş olucam. Bu gün için ise sarsılamayacağına inandığım bir kanaatle söylebiliyorum ki. Bu aşk burada bitmez. Ben çekip giderim.
Yeni politika bu digerlerinde, ki en çok sevdiklerimizde. Gitmeyi de senin omuzlarına yüklüyorlar. Öyle olsun bu sefer ben bırakır giderim. Belki kurtuluruz be evlat sürüngen gibi hissetmekten.

- Keşke dediğin gibi olsa. Ama olmayacak yıllar içinde edindiğim tecrübe bunu söylüyor. Yine geçici mutluluklar. Ardından beklemenin verdiği keşlikler sıkıntılar. Yine aynısı işte be hacı. Bu öyle bulandırıyor ki midemi.

- Olmayacak hacı bir daha. Araya affedilemez şeyler sokucam zamanı gelince ki, o zaman da çok yakın. Sana tek sözüm bu sefer biterse bitecek. Başka yolu yok.
O değilde bir arkadaşın oraya acayip bi şey gelmiş. Ne diyorsun yoklayalım mı ? Bu sıcakta düşelim mi yollara. Günü kurtarmak adına.

- Kalk kalk kalk gidelim abi.

Hiç yorum yok: