11 Eki 2011

Breaking Bad

Sonuna geldi ve mutlu bitti. Evet sayın heisinberg sonu geldi. 13 X 4 = 52 bölüm X 40 dakika: aklımda kalan "I Won( ben kazandım)".
Düşünüyorum.
İnanılmaz ama düşünüyorum. Gençliğimin ilk atalet dönemlerinde takılırdım. Acaba ben alkolik miyim diye illa her gün içmem gerekiyordu. İçmediğim günleri hala hatırlıyorum. O dönemin, benim açımdan en geçerli vesikalarıydı. Hayır babam gibi alkolik değildim. İçmeden de durabiliyordum. Ve potansiyelim herkes benim yapabileceklerimden Çankırı Bolu karışık sülalem. Beklentilerinin çok altında kalan ailemden beni gördüler kurtarıcı. Ama işte ben Amerika'lıların "Loser" dediği, bizim tutunamayanlar dediğimiz insan şekliydim. Ne gelirdi ki elimden; şimdilerde 0 - 12 yaş arası gençliğinin benim onlarca defa yaşadığım travmalardan birini yaşayarak elde ettiği kazanımların çok ötesinde bir yerdeydim. Kazanım yoktu kafadan. Varolan düzende başına gelenlerin tepkisi yine ve tekrar senin zayıflığına, adam olamamana tekabül ediyordu.Ve ben kaybeden oldum. Bıraktım kendimi hayatın akışına; diğerlerinin nitelendirmesine: Serseri, piç, adam olmaz. Bazıları illlaki kullanmaya kalktı. gençliğin derin umutsuzluğunda sanıırım insanlar beni manipüle etti. Kimi tabanca verdi elimize ağır abiyi oyna dedi. Kimileri de olum en ağır abi para dedi. vermeye çalıştı elimize torbayı. İşte insanlar beklenti sahibi olmasına neden olan potansiyelin bana tek yararı oldu. Kullanıldım ama hiç başımı belaya bir diğeri için kanunla zora sokmadım. Bir ton kez başım belaya girdi. kanunla ama nedeni hep benim müptezelliğimdi.
Zihnim ama neden diyor niye sen beni sevdin. Ulan sen olmasan geçen bunca süre içinde sadece sen olmasan her şey daha mı iyi olucaktı. Kızgınlıkla acıtmak için yazılan düşünceler değil bunlar. Sadece seni affedemem. Çünkü herşey daha iyi olucaktı. Sadece sen varsın diye hiç olamayacak geleceğimden vazgeçtim. Şimdi af etmekten bahsediyoruz. Af doğru kelime değil. Yine Amerika'lıların "closure" dediği şeyi yapmamız gerekiyor. Anamın dilinde bizim yaşadığımız topraklarda "closure" karşılığı yok.
biz kapatmayız, Kan davası şeklinde sürdürürüz. Bizim hesaplaşamamız bitmez. Ama bir şekilde de illa kapatmamız gerekiyor. Senin beni bir başkasına tercih etmeni anlamıycam. Şimdilerde yada gelecekte bir başkası olmasa da yine de kabullenemeyeceğim. Ve bugün için çok rahatlıkla diyebiliyorum ki.Yanlış olan sensin.
Bana istediği herşeyi yaptırabilecek olan sen beni kaybettin.

Hiç yorum yok: