22 Kas 2011

Planlar mı sürekli değişiyor. İhtiyaç olan biraz akar biraz sermaye !!!

Yaşlandık be evlat. ordamısın bilmiyorum ama yaşlandık diyorum. Bu gün acayip ki her zamankine yakın acayip kafamın içinde "Money" " Pink Floyd" sürekli tekrar modunda dönüp duruyor. hastasıyım üflemelilerin.
Sonra o kadar bira, bir o kadarda ki daha da fazlası cigara tam olmuşken. Telefonu aldım elime aramak için malum şahşı, yapılan bunca ve hunharca işleme karşın. Sonra ne oldu ?
Dedim ki ne geçicek elime, yarın güne uyandığımda, orta yerinden parçalanmak isteyen bir kalpten başka ne geçicek?

Hep sıkıntı gerisi. Aramadım. Ama onu hala seviyorum. Sevgininde ayrıca ben amına koyım.

"Gemide"' yi izledim yıllar sonra tekrardan, bu defa hiç gülmedim. Yıllar önce izlediğim "Requiem for a Dream" kadar içimi acıttı. İbne yönetmen ne varsa gözüne gözüne sokmuş acıtanları. Bir de ne var içimi acıtan ?
O kadın söylüyor ya;






Kolay olmayacak elbet üzüleceğim
Mutlaka bir iz bırakacak
Belki de çocuk gibi sana küseceğim
Seneler sonra utanarak
Dokunup birer birer sevdiğin eşyalara
Hatta belki ağlayacağım
Acı çektiğim doğru ama sen bana bakma
Ne olursa olsun seni unutacağım
Seni sevdiğimi unut sevişmelerimiz yalan
Unut beni de her yalan gibi unut
O sevgiler ki yoktular onlar ümitlerimiz di
Ne ümitler yaşlandı gel zaman git zaman
Ayrıldığımızı unut yalnızlıklar zaten yalan
Unut beni de her yalan gibi unut


   Neyse ne diyorduk. Erkin babanın da dediği gibi "böyle gelmiş böyle gidecek korkarım vallah".
Yaşlandık evlat...

Hiç yorum yok: