8 Ağu 2013

Pespembe Görünen Bir Düşmüydü?

ne zaman büyüdüm ben?
 Hakket ne zamana tekabul ediyor bilemiyorum. Askerden geldiğimde değil, ona bağlandımda da değil, bombok dünyam, terkedilmiş, affedememiş, bir o kadarda esrara bulaşmış yirmili yaşlarım değil, zaten öyle birdenbire ampulun parlaması gibi olmuyor. yavaş yavaş gelişiyor netice. İdrak durumunla alakalı.
 yani bir pazar öglen saati, yeryüzünün bildiği en dehşet vede kallavi sigaradan bir kaç duman alırsın. Yapman gereken işler vardır. Seninle başlayanlar yol almış. Yürümüş gitmiş. Bakarsın kendine aynen aynı (altı çizili aynı aynen olması lazım) yerdesin. Kazanman lazım. O vakit çalışmakta lazım. Potansiyelin var. En azından yıllar tecrübe kazandırdı. Hareket etmen lazım. Ama sen işte orada ögle vakti elinde Jack Herer isimli abimizin bu günlere taşınan dalgası. Kafanda ne zaman büyüdüm ben amınakoyım sorusuyla dolanıp durursun. Dediğim gibi idrak durumunla alakalı. tabi zamanlamada çok mühim hep sonradana bağladıysan büyük sıkıntı çekersin. ki örnekleri yüzlerce kez mevcut. Bütün bu olanlar içinde an akıllacası bir duman daha almak gibi görünür. ki oda doğru değildir. bunu da bu yanılgıya milyon kez düşmüş olan sen bilirsin. Sonra işte alttan bir yerden bir fikir daha çıkar akıl neymiş aklın ben amınakoyım ya ne faydası var der. bir duman daha alırsın. kısır döngü tekabül eder. sonrası aynı kalıcak. yıllar içinde tecrübe üstüne tecrübe edinmişin. Seni heyecanlandıracak bir şeyler olucak dersin. Yola çıkmak gerek dersin, buna inandırırsın kendini. Ve kafanda dolanan cıngıl, teşekkür etmek istersin kim olduğunu bilmediğin insanlara. Hatırlarsın, Jack Abi bunlardan biri, yalnızlık acıtırmış gibi olur. Bir duman daha asılırsın akcigerlerinin görüp duyup işitebileceği son dumanmış gibi Sonra bir duman daha. hooooup akşam oldu. Sızabilme ihtimalin var. Aslında bir kişinin sadece bir kişinin ilgisi kıracak bu kısır döngüyü, olmuyor. Olmadığı için kızgın değilim. Bu ilişki böyle, seni tercih etmeme, yaralamak için bir kaç basit ama herkesin anlayış göstereceği nedenleri vardır. Anlarsın, Kabullendiğini söylersin. Kabullenmezsin. Alışırsın. Alışma sürecinde yardımları için tekrar teşekkür etmek istiyorum. Jack Herer abimize yattığı yerde mutlu olsun, Sensi Seed e iyi ki bu genetik yapı için uğraşmış.
 Ne zaman büyüdüm ben sorusunu bir başka güne bırakıp. Son bir kez bir daha, bir daha hiç olmayacakmış gibi sertçe içimize çekiyoruz.

Hiç yorum yok: