15 Oca 2007

Boyalı Normal kuşlar

Pazar sabahları erken kalkıyorum. Hafta arasına tekabül eden günlerden biraz daha geç olsada sıradan diğer pazar günlerine nazaran erken. Cumartesi akşamından kalan alkol kırıntıları başımı ağrıtıyor. İçimde bir ejdarha besliyorum.
Su içiyorum, sıvı tüketiyorum. Sönmüyor. Korlar midemin bir yerinde yanıyor. Hissediyorum.
Artık bir banyo yapıp güne başlamalıyım. Doğalgaz denen şeye para vermek zor geldiği için yine 60 litrelik termosifonumdaki sıcak su bitti. Buz gibi suyla durulandım. Ceplerime bakıyorum neyse günü kurtaracak kadar para kalmış cebimde. 87 dogan marka aracıma atlıyorum. Biliyorum bu trafikte ilk gören polis beni çevirecek . Bir saat kaydımı sorgulayacak, ben aynı espriyi tekrarlıycam. Sonra çorba parası için benim yeterli olmadığıma kanaat getirecek. Yol vericek ben gideceğim. Bulduğum ilk meleğe biraz para vericem, o bana yeşil bi şeyler vericek. Elime alır almaz koklayacağım.Yedi günler boyunca bu kokuyu aramıştım.Tekrar aracıma binip insanlardan uzak ama manzaralı bir yer arayışına girecegim. Bulacagımda. Özenmeden seri bir şekilde dönecegim çakmağı ateşleyip sırıtma modunda bir yarım saat kalacağım. Artık bir diğerine ihtiyacım var. Telefondaki kartvizitleri kontrol edip uygun bir arkadaşı arayıp ne yaptığını sorucam. Ama kafam güzel olduğu için aklımdan ne geçiyorsa tam tersini aksettirecem . Ya küfür etcek yada ayıp sana diyecek ama yinede bir yerde buluşacağız. Biraz birlikte takılacagız zaman geçecek. Sıkılacagız bir diğerini aramak gerecek. Arayacagız. Sonra bir başkasını. Baya bir kişi olup koşup en yakın tekel bayisini abluka altına alıcagız, hepimiz bir yerden farklı şeyler isteyip, bağrış gülüşler arasında bir ton parayı esnafın cebine bırakıp çıkacagız. Bir tepeye gidecegiz, sonra ortam kış olucak eve gidelime dönücek muhabbet birinin evine gidecegiz. Ve sonunda hikaye kadınlara gelicek.
İşte bundan sonra ben üzülecegim aklıma ilk sen geliceksin. Hep orda kalıcaksın. Midem bulanacak, kusmak isteyecegim ama başaramayacağım. Ağlayacağım bir süre diğerlerinden uzakta. Rahatlayacağım. Geçip içeri. Bir arkadaşıma fotoğrafımı çek diycem. Sonra bir kaç şey söyleyip sarhoş kafayla kaydetcem. Saat geç oldu hesabı kalkıp evime gitcem. Bir sigara yapıcam. Kafam güzel olucak makinenin başına oturup seni arıycam.Yada aramış gibi yapıp seni suçlayacağım. Geç oldu evet yatmalıyım haftaya görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok: