11 Şub 2007

Gecenin Bir Vakti fırlarsın sokak aralarına. Üç bira içtikten sonra. Gayet şairane hissedersin kendini. Koşup birinden bir ince kurtarıp, akmak hayata, ki uzun zamandır içmediğini anımsarsın.
Diline pelesenk olmuş bir nakarat,dudaklarında.
Hayat beni hep dışladın ..

Sokakta olmadan önceki sözlerin bunlardır. Tanrı bana güç vermedin sen yarattın madem beni başınıda sonumu da sen biliyorsun. Bana ihtiyacım olan gücü yada gerekeni vermedin. Zayıflıklarımla boğuştum, oradan bir gün uzatıp kafanı ne oluyor demedin. Bir yol göstermedin. Şimdi ne olucak sonumuz diye bekliyorum bu hain bu onarılamaz geçmişimle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Baba sen ya çekmişin gogoyu yada full yalansın. Neyse anlaşışılr illaki hayatında...

Adsız dedi ki...

İlgimi çekicek kadar güzel. Beynimi toplayamacak kadar karışık ama bir ruh var bütün bu yazdıklarında...