25 Tem 2007

Bir Takım Düzensiz Monologlar Bir Tutam Çicek

Sonra Kuşlar gitti. Hatırlıyormusun? Bilmem, sıcak bir gündü. Sen benden bezmiştin, ben senden. Birşeyler ayırmıştı bizi. Gereksiz ve önemsiz kavgalar tetiklemişti bunu.
Ama ne sen, ne ben böyle olabileceğini tahmin etmemiştik. Sen beni bırakıp gidebileceğini yeni birisini bulup yeni bir hayata başlayabileceğini düşünmüş, cesaretle donatmıştın,benliğini. Ben zaten kendimi o kadar kaptırmıştım ki esrar dalgasına, uyuşma eylemine. Ayırdına varamamıştın olanın bitenin. Ve hala yankılanıyor; kafamın içindeki kocaman boşlukta, ben nişanlanıyorum dediğin o uğursuz telefonun. Neden niçin diye hiç sormadım. Bomboş davrandım sana sonra telefon kapanınca. Birşey öldü o gün. Evet inanmıyordum. Beni bırakıp gideceğine ama bırakmıştın. Ardından geçen günler boyunca saldırdım. Canlı ya da cansız. En sonunda sana ihtiyacım var dedim. Telefonun tuşlarına bastım . Senin sayılarını dinledim. Telefonun hoparlör kısmından düzenli aralıklara bir La Sesi geldi. Ama Sen Gelmedin. Gelmedin. Gelmedin. Verdim Kendimi uyuşma eylemlerine böyle olsun hiç istememiştik. Tanrı bu gün burada. Ve biz. Bugün burdayız. Keşke diyorum. Bu gün için bile hiç gitmeseydin.

Herşey Sana Dair.....

Hiç yorum yok: