3 Şub 2009

Ve Son

- Aşık olduğumuz kişiyi seçme şansımız olsaydı. Dünya belki daha yaşanılası bir yer olurdu. Ama aşk dediğimiz şey bu kadar sihirli olur muydu ?
Bir gün yaşadıklarımızı, yaşadıklarımı senin dışında birilerine anlatma sanşım olursa. Ki olucak.


Gitmeliyim buralardan. Artık ayıkıyorum. Olgunlaşıyorum. Her ne kadar tarifi mümkün olmayan, acılar içinde kıvransamda. Dik duruşumla, hayatımda ilk defa bencillikten arınmış, bu halimle gurur duyuyorum.
Katlanabilmek için senin yokluğuna gitmeliyim dediğim gibi. Belki bir daha arayacağım seni. Sonra, boş dükkana kira ödedik diyip. Yürümem gerekiyor. İçinde sen olan herşeyi silmem gerekiyor. Bu vefasızlık değil. Hayatımıza devam etmek için bu gerek. Bizli son cümlelerimi kuruyorum. Artık olmayacaksın.Seni ben terk etmiş gibi yapıcam. Bunu kabullenicem. Seni Seviyorum.


Yıllar sonra
Beni ararsan.
Kalbimde hala
Ve daima
Yerin olduğunu
Bil.

Yıllar sonra
Beni bir gün
Ararsan.
Bambaşka yollarda
Yürüyorsak,
Sana herşeyi
Söyleyemesem de


Kalbimde hala...

Hiç yorum yok: