15 Kas 2006

Evim

Hacı ne olucak bizim sonumuz ? Bu gün 4. gün oldu evden çıkmıyorum. Hastayım ilaca ihtiyacım var yemek yemeğe ihtiyacım var. En önemlisi kafamın kırılmasına ihtiyacım var .
Sevgilim yok artık en son sarhoşluğumda onu aldatmışım bizim yatağımızda hemde. Ben hatırlamıyorum. Hatırlamıyorum a.k. hatırlamıyorum. Kesin yapmışımdır bunları ama hatırlamıyorum işte. Yanlızlık bana dokunuyor evlat, içimi acıtıyor. 4.günün sonundayım artık gidecek bir yerim yok bu ev var. Burda boğuluyorum. Sefaletin içinde yaşıyorum ellerimi yıkamıyorum dört gündür sigara içmiyorum üzerimde önceden beyaz olduğunu hatırladığım bir bornoz var. Çıkartamıyorum onu. Evlat bana acil amerikan yardımı lazım. Şıkıştım burda çıkamıyorum bazen farkediyorum dışarda çocuklar var oyun oynuyorlar. Bazen yağmur yağıyor. Dedim onada söyledim yanlızlık bana yaramıyor. Şimdi burdan çıkmak istiyorum. Bir yolunu bulup kapıyı açmak korkmadan çıkabilmek sokağa. Param da yok hiçbir velete harçlık veremem. Biliyorum o piçler beni sevmiyor. Harçlık veriyorum diye abi diyorlar bana . Kanka acil yetiş amerikan yardımı lazım bana .

Hiç yorum yok: