24 Nis 2008

İngiliz Detayları

Ortasında bir yerdeyim herhalde hayatımın, ilişkilerimin, aşkımın, para kazanma sevdamın, toplumdaki yerimin. Ne kadar çok orta kelimesi var kullandığım her cümlenin içinde ortasındayım ortasındayız ortalama.

Başında bir yerdeyim. Yanlızlığımın, kaygısızlığımın. Derin bir vadiyeyim gibi hissediyorum. İki tarafımda ben katbe kat yüksek toprak parçaları. Ya ileri yada geri izin vermiyorlar saga sola dönmeye. Kıpırdanmak istiyorum . Ufakta olsa.
Sonra aklıma yıllar öncesi geliyor. Tom ismini neden verdiğimi bile hatırlamadığım, çocukluğumdan ergenliğime en yakın arkadaşım Alman pointer köpeği. 13-14 yaşlarındayken peşimden gelmemesi için taş atıp kovalamıştım. O anlardı gelmezdi genelde tabi ben onu öyle sanıyormuşum. Şimdilerde Tarabya sitesi olan çam agaçlarının orada daha önceden kurtadığım ufak votkamı gizli gizli içiyordum. Bir anda iki tane ısırmaya hazır doberman içtiğim yere dogru koşarak geliyorlardı. Tom şerefsizi nerden çıktıysa atladı köpeklerin önüne benim kıçımı kurtarmam için olanak sağladı. ben ne yaptım oralardan bir sopa bulup köpeklerin kafasını gözünü dagıtacağıma kaçarak uzaklaştım. Yarım saat sonra geldi tom kulagının birisinin yarısı yoktu. Şimdi düşününce o gün orda onun benim için yaptığını ben onun için yapsaydım diyorum. Tom 2-3 sene sonra öldü gitti. Belki gittiği yerden benim yanlışımı affedemiyor. Bütün bunlar bunlar bunlar başıma geliyor.
Aslında başındayım hayatımın herşeyi değiştirebilirim. Açmazlarımı kapatabilirim. Yapmıyorum. Bütün suçu tom'a yüklüyorum. Devam ediyorum müptezelliğime.
Daha ne kadar devam etmeme izin verirlerse...

Hiç yorum yok: