3 Ağu 2008

Bakıcaz Bi Ara

-Hacı ortamının hastası olduğum kadın bana bu vaziyette davranmaya devam ederse. Bir bakmışın ordayım bir bakmışın burdayım. Gider gelirim. Sonunda illaki bir yer bulurum. Benim sonum ne olur? Bilmiyorum. Hayat sen nasıl bir ..ına koduğumsun diye sorup sorup duruyorum.
Sonra zaten sen ve senin gibi birkaç arkadaş giriyor devreye uyuşma çalışmaları ama uyuşamıyoruz artık eskisi gibi.
Sen şimdi olmuş işte kafan bir ton zart zurt yapıyon diyeceksin. Şerefsizim diyorum sana, 24 saat bu halde kafamın içi, içmişim içmemişim fark yapmıyor.

- Öyle be dayı benimde aynı. Sıcaklardan mıdır? Artık yaş alıyoruz. Rutubet bizi bozuyor. Ondan mıdır? Nedir? Hep kafam odun gibi.
Yeniden başlamanın bir yolu olmalı sanki. Yeni heyecanlar olmalı. Nedir lan bu? Sıkıldım ben yaş 30 oldu. 15 yaşından beri aynı terane sürekli iç, bir ton boş şeyin peşinde koş. Yeni artık ne bulucaz ben bulamıyorum uzun zamandır. Beni heyecanladıracak bir şey.

- Hacı ne oldu sana ya. Benim repliklere bezenmişsin. Tek gözünü kapa bakayım. Tamam olmuşun sen hacı...

Hiç yorum yok: